Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over AnneFashion en onze producten. 

 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Je kan de klantenservice bereiken door een mail te sturen naar info@annefashion.nl 

 

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Als je voor 15.00 uur besteld verzenden wij het binnen 1-3 werkdagen.

 

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?
Ja, retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten.


Kunnen sieraden retour?
Nee, helaas kunnen sieraden i.v.m. hygiëne niet retour.

 

Kunnen artikelen uit de SALE retour?
Nee, SALE artikelen kunnen helaas niet retour. 


Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na het retourneren van een pakket?
Wanneer wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, dus niet gedragen, niet gewassen, niet met vlekken/make-up en nog voorzien van kaartjes, storten wij het bedrag binnen 7 dagen terug op je rekening.

 

LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. Wij adviseren dan ook om retourzendingen altijd met een Track&T race code te versturen.


Ik woon in de buurt, kan ik mijn pakketje ook bij jullie afhalen of retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Dit kan door het maken van een afspraak.


Ik zie een artikel op uitverkocht, maar heb wel interesse in dit artikel.
Stuur een bericht naar info@annefashion.nl en geef aan om welk artikel het gaat.

Ik kan kijken of ik deze kan nabestellen 

 

Hoe vallen de maten bij jullie?
Het is online soms lastig in te schatten hoe een artikel valt.

Per artikel staat erbij vermeld welke maat er gedragen wordt.

Mocht een artikel anders uitvallen dan vermelden wij dit erbij.

Annemiek is 1.72 m en draagt normaliter maat S/M.